lördag, augusti 30, 2008

The pig cannot come in, but the animal we´ll take...

Ja då sitter man på jobbet igen. Veckan har gått väldigt fort. Började i måndags med teknik då vi byggde broar och smällde pantburkar. På tisdagen var det bild och vi gjorde fina reklamskyltar. Onsdagen var det råplugg hemma och i torsdags kom elin hem till mig för att inspektera lägenheten och se på film. det blev Casanova och jag tror faktiskt att den blir bättre för var gång man ser den. det är inte omöjligt alltså. Efter lite film, chips och popcorn blev det sängen för vi skulle upp tidigt. Elin skulle till Jönköping och jag skulle skriva på mitt arbete. Det gick sådär men jag har ju en vecka till på mig.

Har precis spanat in vad som kommer bli en mycket givande blogg med många inlägg och bilder (pik), nämligen mitt kusinbarn Ivars blogg. Inte dålig för en tvåveckors bebis! tydligen har han redan lärt sig att stanna uppe sent på kvällarna och vända på dygnet. Kanske en blivande kollega i nattpatrullen, vem vet?

Nu ska jag i alla fall jobba vidare, jobbar nästa natt också så det blir inte mycket annat gjort för mig i helgen. Nån som är sugen på plantis nästa lördag, förfest hos mig?

kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

kunde qouten direkt! woho! i´m such a nerd..