torsdag, augusti 21, 2008

Party like a rockstar

Igår var det utgång på kåren tillsammans med Elin, Linn och Stina. Hade en trevlig lugn förfest med lite gott vin, musik och pyntande av overaller. Nej, jag var ju inte alls outsider utan en, inte alls .=P Väl på kåren så var det dans på hög nivå. Hittade en grabb som kunde alla ord och alla moves i you are the one that I want så vi shakade loss ordentligt till den. Har alltid velat göra den dansen med en kille och nu har jag gjort det. I think he might be gay. ingen kille ska kunna alla danssteg i en musikal.



Blev en lååång natt med diverse olika känslor i magen men det blev ju till slut morgon. Elin gick på kursstart och jag tog tåget hem. Sov lite hemma, såg på en barnfilm, pluggade alldeles för lite och nu är det snart dags för sängen igen. Imorgon: samma lektion jag redan hört en gång förut. wiee.



Bilden är tagen av stina.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Malin det var väldigt roligt att träffa dig och jag hoppas att vi gör det snart igen.. kanske att du var en liten outsider där bland alla overaller men med ditt färggranna humör så märktes det knappt//Stina

Anonym sa...

Haha, vad gör ni på bilden, slips eller halsband? ^^

Malin sa...

det är en slips och den är utomordentligt bra att strypa sina vänner med... =P

Anonym sa...

Neeeh, den har jag inte sett, skicka! :d