torsdag, augusti 14, 2008

aj lööööv Ö&B...

You guys are incredible! har fått ännu mer låtar på min lista, snart är den nog fulltalig, ger mig inte förrän det är tio på listan så jag kan bränna ut den utan att verkligen slösa skivor...
Nu var det Jennie och Jessica som hjälpte mig.. det som förvånar mig mest är att folk faktiskt läser min blogg och att det inte bara är jag som skriver av mig.

1. It´s raining men- weathergirls
2. Raindrops keep fallín on my head- bj thomas
3. Det regnar i Stockholm- Carola
4. Regn hos mig- Orup
5. Singing in the rain- Gene Kelly
6. Rain - Madonna
7.Rain - Ola
8.Why does it rain - Darin
9.Why does it always rain on me - Travis
10. Purple rain - Prince

För övrigt så blev jag sjuk inatt. Imorses skjutsade pappa upp mig till apoteket direkt när det öppnade så jag fick köpa diverse medikamenter. Sen var John så gullig så nu på kvällen kom han med vad som fanns kvar av vårt medicinskåp i förra lägenheten. mycket snällt tycker jag. Jag blir så glad varje gång jag träffar honom för det går verkligen att vara vänner efter att man har gått isär. vi har inte sagt ett ont ord till varandra och det fungerar faktiskt. så f*ck you all som säger att man inte kan vara vän med sitt ex. jag är ett levande undantag.

Idag har jag och mamma varit på ÖB och storshoppat. garderob och förvaring till mig för att precisera det lite mer. är supernöjd. och som mamma sa, " för att inte ha några pengar kan du köpa väldigt mycket"... kan det var så att pengarna inte kommer ur min plånbok måntro?
Imorrn ska jag upp till torget för mormor har tipsat mig om att det kommer finnas billiga gröna växter där då. vågar inte låta henne köpa växter åt mig för då kommer jag garanterat ha hela lägenheten full med pelargoner. och några sådana kommer inte in i mitt hus, så är det bara.
sen shar jag bestämt mig för att köpa krukor på miljöshopen om jag hittar några.. har ju ett fett presentkort där... =P

nu ska jag krypa ner i soffan under filten och se på veronica mars. och jag struntar i vad john säger, här är faktiskt inte varmt!

Inga kommentarer: