tisdag, augusti 12, 2008

nu saknas bara rumpnissarna också...

Elin har hjälpt mig att utöka min lista nu, och nu har jag även uppdaterat med youtubeklipp så ni verkligen fattar vilka låtar jag menar. =) ni får gärna säga till om ni kommer på fler. Har även kommit på att det finns väldigt många bra låtar som har ett namn som titel, så småningom kommer det väl en lista med sådana också. =)

1. It´s raining men- weathergirls
2. regnet det bara öser ner- Siw Malmqvist
3. Det regnar i Stockholm- Carola
4. Regn hos mig- Orup
5. Singing in the rain- Gene Kelly
6. Rain - Madonna

Inatt gjorde jag min sista natt på sommarjobbet för den här gången. kommer väl antagligen stå på inringning men det är ju alltid skönt att känna att sommaren är avklarat. trots att jag blivit mördare på kuppen. råkade ju säga i förrgår natten att jag aldrig kört på ett djur. tror ni då inte att vid sex på morgonen dyker en grävling upp från ingenstans mitt ute i buschen? jojomen, där var han och nu är han hur som haver jävligt död. Trodde inte jag skulle må dåligt över att kört på ett dåraktigt djur som springer över vägen men jag började nästan lipa. har väl lite med tröttheten hungern att göra också men det var lite jobbigt. sista natten på jobbet kom brandbilen, jag träffade skurt och stig-helmer. vilket fantastiskt jobb man har ändå. =)

Inga kommentarer: