onsdag, september 03, 2008

Ja ibland vet man knappt vad man själv tänker...

jag är en av dem som alltid ansett att det finns inget moget sätt att hantera en separation på, men om det fanns det så är jag och john väldigt mogna i vårat sätt att hantera vårat icke-existerande förhållande. Jag vet inte hur det kommer sig att även fast jag kan räkna våra månader isär på mina fem fingrar så kan vi skratta och prata precis som vi gjorde innan. Jag tycker i alla fall om det. Han är fortfarande en av mina bästa vänner och det kan faktiskt ingen ändra på. Anledningen till att jag kom in på detta är för att jag har varit och plockat ur allt från den gamla lägenheten. trodde jag hade gjort det förut men det gick tydligen fylla en bil till. Det mesta var julsaker, bla en julgran i plast. John hatade granen från första början.
Man blir så sentimental när man står där och man vet inte hur mycket man ska behålla av ett förhållande, jag har ju abra positiva minnen men ändå. Var gör man av gästboken VI fick i inflyttningspresent som numera inte gäller? Och saker som båda vill ha kvar? mycket krångligt det där, måste säga att det är otroligt skönt att vi inte bråkar om det.

Idag har jag annars inte gjort mycket mer än att tvätta och så var jag ute och gick en sväng. Snart börjar Idol och jag tänkte faktiskt följa det ordentligt den här säsongen, nu är ju inte Kishti" jag pratar engelska för att verka cool" Tomita med så då går det kanske bra. Synd dock att inte Daniel Breitholtz är med för jag gillade honom. Får lyssna på honom på radio i stället. kram på er, sov så gott!

Inga kommentarer: