fredag, augusti 15, 2008

vad händer med mina nyttiga dagsplaneringar??

ok. nu är det så här landet ligger. inget vettigt som jag skulle göra idag har blivit gjort. Det är fortfarande stökigt och det står ett berg med disk på diskbänken. Jag har däremot hämtat ut ett paket från cdon, köpt växter och krukor till hela lägenheten för mammas pengar och jag har ätit tacos. så var den dagen slut typ. nån som vet varför det åkte förbi fem tjutande alarmfordon utanför mitt hus vid nio imorses? är ju smått nyfiken och har inte tidningen.

hälsotillstånd:näsan är röd för att jag snytit mig för mycket. dessutom är den påfallande lik min läckande vattenkran i köket. huvudet är omväxlande fyllt med bomull och bly. halsen är tjock och vägrar ta emot mitt saliv. jag är alltså nära döden.

Imorrn är det marathonrock och eftersom att Anna kommer hem så SKA jag ut och träffa henne. sen börjar skolan på måndag så det vore ju lite trevligt att bli frisk tills dess.

ciao!

Inga kommentarer: