tisdag, augusti 19, 2008

storken har anlänt...

Vilken dag. Började tidigt med kursstart i bild. Känns som att det kommer bli skitkul. Sen hade jag lunch i två timmar. passade på att beställa lite böcker och hjälpa en fellow student med pingpong. Sen grejade vi med photostory på eftermiddagen.

När jag kom hem fick jag ju en trevlig överraskning, En liten pojke! inte min då men tydligen hade Christian och Lotta (min kusin och flickvän) fått en liten gaphals vid elva-tiden idag. mycket roligt och söt som socker var han den lilla hårbollen =)

NU ska jag försöka plugga lite. ser lite halvt på Saved på tv men den är inte direkt bra...
Imorrn blir det ett litet besök och middag hos mormor och på kvällen kanske utgång på kåren. vi får se vad dagen bjuder på.

kram och godnatt.

Inga kommentarer: