söndag, augusti 17, 2008

Fever? yeah... Pitch? no...

Jaha den var den dan det. idag har jag verkligen inte förstått mig på mig själv. jag har varit rastlös och på dåligt humör. Jag har inte orkat ta mig för nånting.blir så sur på mig själv såna dagar, då är det liksom ingen idé att vara nära mig egentligen. borde ha en sån där KEEP OUT skylt på dörren så folk inte ens ska plinga på dörrn.

Jag har i alla fall invigt min badkar idag. blev förvånad över hur tråkigt det är utan skum och bok. Har bara böcker från bibblan just nu och vill inte riskera att tappa i en sån i badet så jag satte på en skiva med lugn avslappnande musik. det gick bra i en låt sen ringde jag Elin. Som alltid muntrar hon upp mig lite och får mig skratta då och då.

Imorrn börjar skolan igen. ska bli kul men det vore ju trevligt om man vore frisk så man orkar. men det är en kortdag som håller på hela dan(?) och på tisdag är det verkligen heldag. är borta från sju till fem . ser ut som att onsdag och torsdag är hemmadagar än så länge men jag kan inte vara säker än.
nu ska jag se klart på Fever pitch och sen bums i säng. =)

Den får bara 2 av 5 chokladkakor.

Inga kommentarer: