onsdag, augusti 13, 2008

världen är på god väg att gå under...

NEEEEJJJ! jag är på god väg att bli sjuk... huvudvärk, ont i halsen, nyser titt som tätt... ja ni känner väl igen symptomen. jag vill inte jag vill inte jag vill inte. har inte tid för det heller. har massor av saker att göra innan måndag då skolan börjar igen. verkar ju dessutom vara den enda människan som går i ett par skor som börjar på måndag, de andra har några fler dar på sig. förstår inte denna orättvisa. men men, det är väl bara bita ihop och se glad ut.

Idag har jag varit på morfars urnsättning. lipade som en tok efter och tyckte det var jättejobbigt, men nu är det äntligen gjort. fick en god middag efteråt hos mormor och det lättade nog upp stämningen för de flesta av oss.

kram på er, nu ska jag sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej! Hoppas allt är bra med dig. Tänkte bara utöka din regn-lista med 3 låtar till. Olas första hit hette väl rain om jag inte minns fel och så har vi ju Darins Why does it rain och slutligen Why does it always rain on me med Travis. Visserligen bara den sistnämnda som är nåt att ha men ändå :-) Ha det gott!

Anonym sa...

hallåhallå! urnsättninen.. hmm.. det känns lite jobbigt att jag inte var med, men ja.. glöm inte purple rain..