torsdag, oktober 02, 2008

Letter to me

Ja då var det dags för en sån där galet lång dag i skolan. åker snart och kommer nog inte hem förrän om ca 12 timmar. blir tungt. men men, det är sån man ska göra, jag betalar ju för det till och med. Veckan har varit ganska bra, lite huvudvärk titt som tätt men jag fick ju också en väldigt trevlig överraskning. fick ett telefonsamtal från boutique Violen, antog att de ringt fel men ringde upp ändå. tydligen hade jag blommor att hämta ut. började undra vem tusan som skickar mig blommor... det visade sig vara min chef på Nattpatrullen. Blev jätteglad och en fin bukett var det också. snacka om att känna sig uppskattad. har dessutom räknat på det och jag kan nog jobba vidare som vanligt, utan att de tar studiebidrag för mig. Skönt att slippa säga att man inte kan jobba mer det här året strax efter att man fått blommor från samma person.

I lördags var jag ju på besök hos kusinbarnet Ivar, sötast i Norrköping. Trevligt att träffa både Chrille och Lotta, även om jag förstår att det tar på krafterna med någon som kräver ständig uppmärksamhet, så fick de med oss ut på en promenad och lite shopping i Norrköping. Hittade äntligen mina ljusstakar och ett te är som är to die for. men men, får spara lite så jag har det längre. =) (heter förresten Höstmys och finns på Lagerhaus.)


Imorrn blir det fest, troligtvis blir det förfest hos mig och sen ytterligare en förfest i Skövde och sen utgång på kåren. ska bli kul att se om den slår jönköpings akademien eller inte. do not think so men ändå. =P

nu ska jag packa ihop mig lite och sen kila iväg. Se videon nedan. En av Brad Paisleys finaste låtar.




Inga kommentarer: