lördag, oktober 18, 2008

Donkey Kong eller Pikachu?

Sitter just nu hemma hos Sophia och spelar tv-spel. Från början skulle vi baka pizza men så blev det inte till slut utan vi äter oss mätta på chips och godis och sköljer ner det med sötsliskig dricka. ej light. =P

Jag har upptäckt att jag inte är en krigsförare utan mera donkey kong. Alltid lär man sig nåt om sig själv. Har också lärt mig något om andra, bland annat att Sophia inte borde bli general i något krig för hon skjuter sina egna, Linda däremot skulle jag anställa för att skydda mitt liv och land. Hon kickar ass. =P Har en bra oral krigsföring också, använder ord som antagligen skulle censureras eller göra att min blogg bleb portad.

kram på er, ha en bra kväll!

1 kommentar:

Christian sa...

Hallå! Gott med chips och godis! :) Det låter som en bra middag!
Tack för att du kollade efter plattång! Det var snällt av dig!
Hoppas allt är bra med dig. Hälsa familjen! Kram Lotta