onsdag, oktober 22, 2008

If you want to be fat, eat fatty food...

Jag vet inte vad det är med mig men jag har en oförmåga att äta nyttigt nu för tiden. Det är som att när detoxen sket sig så gav jag upp allt vad nyttig mat heter. Besöket på Ullared förra veckan gjorde ju inte saker bättre, godis OCH snabbmat. Jag är sugen på nåt hela tiden, spelar ingen roll och det är sött, salt eller surt, bara det är onyttigt. jag blir så trött på mig själv när jag är så här, och ändå har jag ingen ork att ta itu med det. Tar hellre en påse chips och leker soffpotatis. GAAH!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det suget är precis som med rökning... Slutar man tvärt får man abstinens om det rotar sig djupt.

Håll ut och fortsätt med din detox! =) I know you can do it! ^^

Anonym sa...

Men du får ju återuppta den då eller börja om *doh* =P

Anonym sa...

Hua, men i höstmyset kan det behövas lite onyttig energi också. Motivera igen och börja om när det känns bra, innan dess lär det bara gå åt fanders anyway ;) Hoppas blåsan på fingret läker snabbt, kramis!!