fredag, september 19, 2008

orkar inte hitta på en rolig titel....

Ja då har det gått ett tag ige ncoh jag har faktiskt inte haft någon lust att blogga. har dock varit väldigt kul att läsa alla andras. =)

Veckan har gått superfort, mycket plugg en del jobb och sen lite annat där emellan.
Idag har jag varit på wokstugan och käkat lunch med Bettan och Marie. Alltid trevligt att göra något annat. Tog även en tur till Glassbaren/ Mango salladsbar. Ser inte riktigt hur det går ihop med jag gav köpte lite godis ändå som support till den lokala komersen. Tycker dock att de borde investera i sån där apparat som gör att de kan ta kort. det måste man nästan ha i affärer nu för tiden.

Ikväll blir det nog lite Dark Angel och godis, imorrn lite mer plugg och på kvällen är det kalas i Floby. Tror jag ska ta en tur till badet och simma lite också .om jag orkar och vill.

kram och trevlig helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jumpstreet-boxarna är inte min, de är faktiskt veras :) och vera hade aldrig låtit mig tamed den tredje boxen till england. haha!

Anonym sa...

det är fem säsonger, fem boxar. härligt att ha fått någon att kolla på jumpstreet.. enjoy, och ta det för vad det är :)

Anonym sa...

rubriken kommer från ondskan, citatet kommer från ondskan och bilden kommer från ondskan... och tack så hemskt mycket, ser jag fram emot :)