lördag, oktober 25, 2008

Var ligger landet där man böjer bananerna?

Jag kan inte låta bli att lägga upp den här låten, den är ju så mysig! =) Allt är Emelies fel, hade hon inte läagt upp såna här låtar, så hade jag inte fått dom på hjärnan och då hade jag inte tvingat på er dom! det är ju iofs helt upp till er att trycka på spelningsknappen ovan. =)

Idag har jag varit på secondhand affärer och shoppat loss. Hittade en förskräcklig mörklila sammetsklänning. Denna ska jag försöka göra om till en någorlunda bra maskeraddräkt. Det blir nog bra till slut. Hittade ett par bra huggtänder också, de var ju det dyraste jag köpte idag, 60 spänn för ett par plasttänder! Ska kolla med mormor om hon har sånt där klister till löständerna också. Kanske kan få låna lite i så fall så att tänderna verkligen fastnar. det blir nog bra i vilket fall. =)

Nu på kvällen har jar lekt fylletaxi åt föräldrarna med co. KAn ju med glädje säga att det inte är mina föräldrar som kommer skämma ut MIG ikväll i alla fall, medan vissa i sällskapet var bra dragna när de skulle in i bilen. Sen tog jag ett härligt bad och pysslade om mig själv lite. mysigt.
natti natti.

Inga kommentarer: