tisdag, oktober 14, 2008

Lazy days in Los Angeles...

Idag är jag sjuk. Känns inte alls bra, v iska ju till Ullared på torsdag. tror jag klarar mig om jag proppar i mig alvedon och nässpray. Tror jag slipper köra också för om jag känner Elin rätt så har hon inget emot att sitta framför ratten. =) Nu följer mamsen med också och det är ju alltid bra att ha lite ekonomisk backup med sig för säkerhets skull. Men det är roligt att hon följer med än då, det är roligt att shoppa med mamma på Ullared, hon låter en liksom bestämma själv. =)


John har ju påverkat min musiksmak lite genom åren, det kan jag erkänna och tycka är bra, men när han säger åt mig att lyssna på låtar som inte är direkt superbra utan bara sätter sig på hjärnan, då är det inte bra. Låtar som handlar om att bli hög brukar ju inte ha så hög standard...


nu ska jag läsa lite och sen sängen, är så megatrött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nawh, du är snäll!

Anonym sa...

Hoppas du har kryat på dig! Inget ku, alls att vara sjuker ju! Haha, det är inte "cuz I get high" med afroman eller ngt liknande han fått dig att lyssna på lr? :D KRAM!