torsdag, oktober 23, 2008

Lassagården



Dagen idag har tillbringats i Skövde. Jag belv hämtat av Kicki på stationen vid tjugo i nio och sen bar det iväg mot Lassagården för vårt inbokade besök där. Hittade massa fina grejer och fick hur många bilder som helst. Önskar att jag hade en bättre kamera men när plånboken gapar tom så tar man vad man har. Blev alldeles överförälskad i en jättefin keramiktavla. Den kostade ju "bara" 650 spänn. Nån gång ska jag äga den där tavlan. Nån gång. Jag har ju ett kort på den i alla fall. =P Efter mycket om och men kom vi hem till Kicki där vi började sätta ihop det här till ett riktigt arbete. Kom en bra bit på väg och Kicki bjöd på jättegod kycklinggryta. Men efter denna smått händelserika dag så vill jag abra lägga mig i sängen och läsa ut min bok, synd att den ska ta slut för den är riktigt bra. Biblioteksbok. men bra.



this one I love...

Inga kommentarer: