fredag, oktober 17, 2008

you´re hot and you´re cold, you´re yes and you´re no

Jaha då var det dags för ett nytt inlägg igen. Trots sjukdom så åkte jag mamsen och Elin till Ullared igår. Ingen trängsel och inga köer, PERFEKT! gjorde en fin misskalkylering på sisådär 700 kr, som tur var åt rätt håll, är alltid trevligt att upptäcka sådant =)
Efter Ullared blev det ett besök på Burger King och jag kan lova att snabbmat har aldrig smakat så gott förut. Sedan fortsatte färden mot Jönköping för att släppa av Elin där hon tyvärr upptäckte att någon knyckt hennes cykel, fruktansvärt ohyfsat tycker jag. Jag fick i alla fall tag i min hylla och ram på Ikea och mamma hittade en par stövlar som varken skavde eller glappade, WIEE! =P (finally)

Idag har jag mixtrat med mina inköp från gårdagen, tog bland annat två timmar att få ihop min bokhylla, fattar inte varför Ikea måste göra så knäppa instruktionsmanualer. Säger som i Lorry " man kan göra så, men det är inte rätt". Jag anser att mitt sätt fungerade utmärkt (så länge det inte fanns några böcker i den och man inte petade på den)

Möjliga saker att se fram emot:
  • Annas hemkomst
  • Halloweenfest på Medis 1/11
  • Resa till London i februari

Nu ska jag fortsätta läsa lite, läser fortfarande boken jag fick av mormor och eftersom att den är lite trasig så är det ett jädrans pussel att läsa den. måste ju hela tiden kolla att sidnumreringen stämmer. ska jag skylla på mormor eller moster Bettan?

1 kommentar:

Anonym sa...

om londonresan innebär att ni hälsar på mig så tycker jag absolut att det är något att se fram emot :)