söndag, mars 09, 2008

Shopping, fika och allmänt nöje



Ja det var den helgen det. I fredags droppade Elin för att äta en romantisk middag för tre med mig och John, tände ljus och allt. Efter att ha lyckats bränna fast sherryn i botten på min bästa gryta fick vi ändå till en smaskig måltid. (Jag har för övrigt inte fått bort allt det svarta än, Elin)




Det blev en tidig kväll efter Let´s Dance och otroligt tidig uppgång, tror aldrig jag har ställt klockan så tidigt som 04.25 förut. Men allt ska ju ha en första gång. Sen satte vi oss i bilen för att ta oss till Ullared. Jag vet inte vem som utsåg mig till vägvisare men det är allmänt känt att jag har dåligt lokalsinne. Efter ett antal tittar i kartboken så kom vi i alla fall, och inte så mycket senare än väntat, kan tilläggas. Jag lyckades besinna mig ganska bra och slutsumman slutade på ett ganska bra tal faktiskt. Efter att ha kört hem Elin illa kvickt, jag är otroligt tråkig förstår ni, åkte jag hem till mor och far för att dumpa bilen och diverse prylar, åkte jag hem och la mig och sov. Vaknade väl vid en halv sex och tillbringade kvällen med inköpta Tio orsaker att hata dig. Faktiskt väldigt mysig film och soundtracket är ju ännu bättre.

Idag sov jag länge och sedan kom Julia och Anna på fika. Skulle skriva kafferep först med det fungerar inte i sällskapet då en enbart dricker saft och en enbart thé. Tyckte att det skulle bli för mycket om jag bryggde kaffe åt mig själv så jag höll mig till thé jag också. Kakorna verkade uppskattade och sällskapet var mycket uppskattat från min sida. Anna drog precis iväg till Stockholm och det känns lika tomt som vanligt när min lilla Anna lämnar stan. Men så är fallet. Ser fram emot en bra vecka i skolan, endast två halvdagar och ledigt resten. Har redan läst all kurslitteratur så jag ser mig nästan tvungen att börja om igen. Men jag brukar faktiskt inte läsa samma bok två gånger, inte ens kurslitteratur.




Aja, nu börjar snart LA Ink, dom har ju bytt stad från Miami och sen är det väl I en annan del av Köping om jag inte minns fel. ha det gott folket, vi ses!

Inga kommentarer: