torsdag, februari 28, 2008

solsken och homosexuella psykologer

Ok, solen skiner och det är vackert väder. Tycker väldigt mycket om solen för då känns det som vår och jag är mycket förtjust i just vår. Känns som att det var så längesen det var vår nu.

jag har varit mycket förkyld i veckan och tyvärr missat två dar i skolan.Idag lyckades jag i alla fall komma hit. Ja jag säger hit, för jag sitter på skolan och degar. Vi slutade lektionen tidigare men tyvärr 2 minuter efter det att tåget gått. Så nu är det en timme kvar, eller 42 minuter tills nästa tåg går. Tänkte jag kunde passa på att blogga lite. Vi har haft lektion med vår psykologlärare som är bodybuilder och homosexuell. Skulle tro att detta är högst ovanligt. Jag är väl inte helt säker på att han är homosexuell, man vet ju hur lätt rykten går.
jag funderar seriöst på att börja skriva alla mina blogginlägg på engelska för jag har fler som skulle vilja läsa min blogg som är engelsktalande än vad det är som läser den nu som är svensktalande. fattar ni vad jag menar? är det nån som protesterar högljudd om jag helt enkelt bytte språk??

I helgen ska jag till elin för tacos, vin och kanske en och annan film. John är i Norge så jag vill inte vara själv hemma hela helgen. Så mys med Elin och kanske en liten promenad runt munksjön. We´ll see about that.

Kanske måste tvinga Elin att se Let´s dance med mig imorgon. Jag har tyvärr fastnat lite för det. Det är ju inte absolut nödvändigt att se varenda avsnitt liksom så jag kan väl skippa det om Fröken Larsson inte samtycker. Funderar på att börja se Private Practise ikväll också. Jag kan ju se första avsnittet och sen se om jag vill fortsätta. =)

ska nog gå mot tågstationen nu. väääldigt långsamt dårå.

Inga kommentarer: