torsdag, mars 27, 2008

Hellre på smällen än skriva tenta...

Jisses vad veckan har gått fort. Nu är det snart helg igen och jag kan knappt komma ihåg vad jag har gjort. Pluggat en del of course, det är ju tenta imorrn. den kommer suga hårt långt och plågsamt men det får jag ta. Kan jag det inte nu kan jag det aldrig. Det är i och för sig inte sant för jag skulle väl kunna plugga mycket mer, men det får helt enkelt gå som det går. Jag vet inte vad som väntar.

Har fått tre jobbhelger inplanerade nu, bla dagen till mig födelsedag. Men det kan jag ta, att sova bort halva födelsedagen liksom. Det är ju ändå inget viktigt år att fylla. fast just siffran 22 kommer ju alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

I helgen blir det kalas i Tidaholm sen hem för ev. utgång med tågvännerna i vilket fall hemskjutsning av Ellen som skulle till Ålle. På lördag tar jag och John en liten utflykt till Borås och Gällstad och sen hem för att sova på inför jobbnatten. Händer ju lite grann den här helgen ialla fall.

Imorrn får jag förresten hem "på smällen". Jag har stora förhoppningar på denna film så jag hoppas att den lever upp till dom. Seth Rogen påminner mig en aning om Johan Ek. Don´t know why though.

Nu ska jag gå och lägga mig, jag är helt slut. honestly. puss på er vänner.

Inga kommentarer: