måndag, mars 24, 2008

We sure are cute for two ugly people

Då var påskhelgen över och det är dags för the real life att börja igen. Skola imorgon och sen bio. Ska se Spiderwick med Elin, hoppas på att den är bra.
John kommer hem från Stockholm senare i eftermiddag och förhoppningvis är jag pigg då så vi kan gå ut och gå eller så. Just nu känner jag att jag bara vill sova.
Vaknade vid halv två inatt av mardrömmar och jag lyckades inte bli av med dem men så kom jag på att om man berättar om drömmen så kommer man inte ihåg den sen. Jag ringde John och berättade att jag blivit hjärntvättad av en sekt och Voilá! så var drömmen borta. Jag försökte verkligen komma på vad som skrämt mig nåt så gruvligt nyss men det var som bortblåst. Jag kommer dock ihåg en sak och det är att det var han Mattias eller vad han nu heter I Roomservice som lurade med mig in i den här sekten. Otäckt. Kommer aldrig se på Roomservice på samma sätt igen.

NU måste jag plugga lite. tyvärr. kram på er.

Inga kommentarer: