lördag, mars 22, 2008

Lipsillar på skrattkurs, oh no no no...

jag är ta mig faen expert på att inte göra nånting. Det är så lätt så lätt. FAst jag måste erkänna att jag är smått uttråkad just nu. Tror jag ska ge mig ut på en uppfriskande promenad efter maten. Maten ja, vad tusan ska man äta denna påskafton?

tror jag måste gråta. Jag känner det ibland. Flera dagar i sträck kan det kännas som att gråten kommer, men ack nej. Det är som att det nästan rinner över liksom och så kommer det nån liten skitgrej som gör mig lite lite lite ledsen, typ att nån skämtar om min vikt eller vad som helst, och då väller det ut tårar som inte vill ta slut. Jag bölar och griner och allt som jag har byggt upp i flera månaders tid kommer plötsligt ut. Jag skäller oftast ut John när detta händer och det slutar oftast med att det är han som får sitta och trösta mig. Det kan inte vara lätt att leva med mig. Är det bara jag som är sån här eller känner nån annan igen sig? Tycker det är pissjobbigt att vara sån. Skulle hellre vara sådär småkänslig hela tiden och tömma tårkanalerna lite i taget. TROR det vore lättare. Men jag vet inte, det kanske är lika bra att ta smällen på en gång och så är det klart sen. Det är i alla fall väldigt befriande att gråta. Istället för sån där skrattkurs kunde de ordna en lipkurs. Där man får lära sig att lipa på kommando. smidigt som tusan. Ah nu babblar jag bara igen. Bara en j-vla massa tjöt rent ut sagt. Har försökt få tag på Lisa för jag ville ha med mig henne ut på promenad men hon är tydligen inte lika sugen då hon icke lyfter luren.

Aja, Plain white T´s har gjort en jättebra låt som heter Write you a song. Rekommenderar den starkt, här får ni ett utdrag ur den finfina texten. =)
kram på er, over and över.

I don't know that I'd make a good soldier
I don't believe in being violent and cruel
I don't know how to fight, but I'll draw blood tonight
If somebody tries hurting you tonight

3 kommentarer:

Anonym sa...

men vatt ta fuck! ha ja skrive ett aslångt inlägg och så kom de inte me?!?!?! UPPRÖRD!!

Anonym sa...

p.s plain white t's kick äss.. :D

Malin sa...

Vilken elin är det som skrivit? har ju flera?!?!