torsdag, december 27, 2007

lägenheter och desperata hemmafruar

Idag är det torsdag och allt känns bara konstigt.
För det första så är det första dagen på jag vet inte hur länge som jag inte har något inplanerat.
Eller jo! jag har faktiskt något inplanerat. kl 14.30 ska jag och min mor se på en ny lägenhet till mig och John. Uppe i stan ligger den, hoppas den är bra för jag vill verkligen inte bo kvar här.
Jag uppdaterar om hur den var, hoppas verkligen att det är ett stort kök, vore underbart. =)

Håller på att ta mig igenom tredje säsongen av desperate housewives nu. Tycker faktiskt att det är skitbra när man ser det så i följd. Kan bli lite jobbigt om man bara ser ett avsnitt per vecka.
Funderar på att byta ut min klocka också. Eller nej, inte byta ut utan snarare förkorta den lite. Vi får se, jag gör det kanske imorrn. ha det så bra!

Inga kommentarer: