tisdag, december 18, 2007

me and elvis have suspicous minds...

ja så var det 6 dagar kvar till jul. wunderbart =)
idag blev jag godkänd i språkdidaktik och jag måste säga att det känns förjäkla bra alltså.
Jag behöver lite hjälp av allmänheten. Har lovat min brevvän( som för övrigt är bög) att skicka en cd med mina bästa partylåtar. grejen är den att nu står det still. kommer bara på svenska och vitsen är väl inte så stor att skicka magnus uggla till en amerikan? tror inte det uppskattas på samma sätt.. =)

så hör av er med låtar!

längtar tills jag får klä granen. jag har ju gjort eget pynt till den så den kommer bli så stilig när jag är klar med den. riktigt julgransfashion =)

det är i alla fall iskallt ute nu och lite snö också så det börjar bli lite julkänsla på kapellsgatan också. =)

puss och kram...

jag är för övrigt smått förälskad i elvis.. a little less conversation and a little more action please...

1 kommentar:

Anonym sa...

Malin, vad vill detta säga?! Blogga två dagar i rad?! Försöker du chocka ihjäl dina vänner? :D
Du kan ta me lite Cascada, hon ha några bra "dans-låtar"..=) Plingar sen idag. Hej hopp