tisdag, januari 01, 2008

alldeles alldeles underbar...


Nu skriver man alltså 2008 och det känns faktiskt väldigt bra. Jag överlevde ännu ett år utan några större missöden.

Nyårsafton var den roligaste jag haft på länge. Kan bero på att jag inte hade några förväntningar på kvällen. Jag och John var hembjudna till emil och jaqueline för lite nyårsfirande. vi var bara sju stycken men det var otroligt trevligt. trerätters middag och vin gjorde ju mig lite lagom tipsy i huvvet men det var jättekul. Tjugo i tolv var vi klara med maten och det var dags för champagne och fyrverkerier. Med cigarrröken i näsborrarna skålade vi in det nya året med ABBAS Happy new year i bakgrunden. Wonderful.

Efter det var det dags för singstar och jag min fegis vågade ju inte sjunga. men det kommer så småningom en dag då jag sjunger. troligtsvis med elin eller john. Där har jag inga gränser. =P


GOTT NYTT ÅR!


1 kommentar:

Anonym sa...

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAn va avis ja bli på ditt nyår! Och bilden, de är ju en tio-poängare! MALIN! :D Kram