måndag, december 17, 2007

ja okej. Dey är nu officiellt. Jag är världens sämsta bloggare. Dessutom håller jag inte vad jag lovar vilket nog är snäppet värre. Jag ska verkligen skärpa mig med bloggen nu, Men den här gången lovar jag ingenting. just in case.




praktiken på vindängen är slut och idag börjar skolan i jönköping igen. Skönt att det är en "kortdag" även om jag är hemifrån från 11 till halv 6.




Helgen skulle spenderats i stockholm med lilla Anna men pga feber blev det inte så. Hade tur i alla fall och fick sålt mina tågbiljetter till broder Freden så Anna fick ju i alla fall besök, även om det var fel människa som kom. Another time.




Har ju varit på Footloose också. Vilken dundershow! jag bara älskade den. Ok, Måns skrämde typ skiten ur mig med sina psychoögon men annars var showen kanon!




Ska åka till skolan strax so I´m keeping it short. Julafton snart, vad jag längtar! =)


kram på er!


1 kommentar:

Anonym sa...

OHHH ja, du är en crapy bloggare Malin! Men de är ju skönt att du insett de själv också så ja slipper tala om de för dig. Vi ha just fått tillbaka strömmen här..=) Wihu! Kram