tisdag, december 25, 2007

jultomtar och partyparty


allt som allt så var julafton i år rätt bra. Den var mer än bra, den var riktigt toppen. Maten var god, tomten kom med massa fina och välbehövliga paket och framför allt, jag var frisk. Min mage mådde prima och jag fick faktiskt se hela Kalle Anka i år. somnade i och för sig till lite då och då men jag hade en stor bufflig vakthund vid min sida som slickade mig i nacken när jag somnade till.


Fick en jättefin klocka av John. Den var tyvärr lite stor men när jag tagit bort ungefär hälften av den så blir den kanon. Elins present var absolut värt väntan, jättekul verkligen. ellen blev lite avis, hon hade också velat ha en sån personlig present. Hon kommer garanterat göra det åt nån i alla fall. =)


Idag sker som följer: Först middag hos mor och far,väldigt skönt att slippa laga till middag idag. Sen blir der party ikväll med Anna panna plutt och andra hoppas jag. Det ska bli riktigt skoj att träffa anna igen, PÅ RIKTIGT. =)


hoppas ni där ute har haft en riktigt bra julafton, vi ses ikväll kanske!

Inga kommentarer: