fredag, december 21, 2007

Finns det något värre än blöjor och extrem trötthet?

OK. Jag är trött. Ni vet, sådär megatrött så det är svårt att hålla ögonen öppna. Jag har bara sisådär 4 timmar kvar på jobbet. sen är det bums i säng. Jag längtar. Dessutom har ju john precis stigit upp så den kommer vara sådär skönt uppvärmd efter min lilla morgonpromenad hem. Synd att han inte ligger kvar men han måste ju tjäna sitt levebröd.


På tal om ingeting så har jag och john börjat kolla på lägenheter igen. Vi känner att det är dags att byta. En sommar till med skalbaggar är mer än vad jag står ut med. Förhoppningsvis hittar vi något som passar. Vi är ju båda rätt sugna på en vindsvåning.


Känns lite surt att jag måste tvätta hela dagen imorgon när jag vaknar. men jag får hem lite filmer också så jag kan ju underhålla mig själv med dom. Vet inte riktigt vilka det är med det blir väl intressant.


Om ni inte såg det på programmet om Peter Johansson på tv ikväll så kan jag tala om för er att han är grym. Han har en sån otrolig röst och dessutom var han huvudrollen i Footloose. säger bara det, grym.


nej om man skulle ta och byta lite blöjor nu då, alltid lika roligt.... ( ja, jag är ironisk)


puss på er!

Inga kommentarer: