fredag, november 02, 2007

Idolkväll

Ja då var ännu en kväll till ända. eller inte. Malin ska ju faktiskt hålla sig vaken ett bra tag till för att vända på dygnet. får väl se hur det går. Chad michael murray är ju på tvn vid tre inatt och det är ju alltid ett sorts lockbete.





Kvällen blev riktigt bra. Camilla, Lisa och Jossan kom och vi käkade hämtmat och såg på idol. rätt person åkte ut för en gång skull. Det bästa av allt är ju ändå att jag hitta en vän att gå på footloose med. finally, nån som ser storheten i musikalstjärnan måns zelmerlöw och inte bara popstjärnan. jag gillar inte musiken heller, men som musikalartist är han grym.

Blev tyvärr inte så mycket skrivet på hemtentan idag men jag har ju faktiskt inte tillgång till allt material jag behöver. men det ordnar sig.

Imorrn blir det till att sova länge, sen fika/lunch med Anna och sen iväg på kalas i Tidaholm. Ska bli kul att träffa Ellen igen, det var ju ett tag sen nu. Förlåt för att jag väckte dig Ellen, om du u läser. Sen ska jag jobba hela natten så jag har fullt upp. Blir tufft men det ordnar sig.

Nu ska jag se lite mer på prison break, det är jättespännande nu. =)










































Inga kommentarer: