tisdag, november 06, 2007

Tjolahopp!

Tänkte göra en liten update såhär näst intill mitten på veckan..


Idag har jag inte gjort så värst mycket. Skrev klart arbetet och så har jag sett mycket på prisonbreak... det är ju för bra alltså.


Har även fixat julklapp till elin och den är ju bara så klockren. =) tror jag gör nån liten människa nyfiken nu.. tihi


tror för övrigt att det bara är Elin som läser här så om nån annan läser så kan ni väl göra er härda genom att skriva nån rad... vore ju kul om man skrev för nån mer... Elin får ju ändå veta precis allt jag gör. =P


ha det gott vänner, nu ska jag sova!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser :-). Sorry att mitt brev dröjer... Ska skriva snart!

Anonym sa...

TJOHOSAN! Du va väl tvungen att skriva att du fixa julis till mig...du gav inte en annan prestationsängest..tack du, kompis! :D Sitt och mys me Hanna i soffan i väntan på att favvot ska börja. Vi hörs! Kram