söndag, november 11, 2007

jag vet, det är fult att tjuvlyssna...

men inte om man gör det över nätet, ENJOY! =)

Två tjejer ~12 står och skojbråkar. Snart blir det dock lite våldsamt och tjej 1 får en spark på sig.Tjej 1: Aaaj! Du sparka mig på bröstet!Hon tittar ner på sig själv.Tjej 1 (förtvivlat): NU KRYMPTE DET JU!

Tjej ~30, rundlagd och med ett trött utseende kommer in och går fram till en anställd.Tjejen: Var har ni Ipren?Anställd: Ipren är inte bra för dig…(tittar menade på tjejens mage).Tjejen: Jag VILL ha Ipren… fattar du?Anställd: Men det är inte bra för dig! (Tittar igen mot magen)Tjejen (högt): Jag är inte gravid, jag är bara fet!

En pappa ~30 och son ~4 provar skor.Sonen: Pappa, vi har en blå bil.Pappan: Ja, det har vi.Sonen: Farfar har en röd bil.pappan: Ja. Det har farfar.Sonen: Farfars bil är gammal.Pappan: Ja, det är den.Sonen: Pappa, när vår bil blir gammal, kommer den också bli röd då?

Inga kommentarer: