torsdag, november 08, 2007

Arn åt säkert inga torra kakor...


YES! arbetena är klara och väntar bara på att bli inskickade imorgon.


Blev lite missnöjd idag när mitt ljusparty inte blir av, men vad kan man vänta sig en fredag kväll egentligen? det blir av nån gång nästa år istället, vi får väl se när.. hon skulle ringa om nån vecka eller så...


Idag har jag inte gjort så mycket mer än att skriva på arbetet. Läste även ut första boken i Arn-triologin och jag kommer nog inte läsa dom andra två för, om jag ska vara helt ärlig, så var första boken skittråkig. fattar inte vad all the fuss handlar om egentligen. Har börjat läsa "mitt liv som bert" nu istället och den är rätt underhållande faktiskt.


Läste idag på aftonbladet om en 17-årig kille som tatuerat en drake över hela ryggen. Hans mamma var tydligen helt förstörd över detta och tänker nu kräva pengar tillbaka och allt möjligt. "dom har ärrat honom". klart som tusan att dom har! människan ljuger och säger att han är 18 och då är det helt plötsligt tatuerarens fel att han inte kollat upp det ordentligt. grabben hade ju for god sake redan tatueringar! blir så trött på mammor som inte har vett att skälla på sina barn när de gjort fel utan skyller allt på alla andra. Deras lilla snuttegull har ju aldrig gjort nåt fel. GAAH! (smått utbrott på jobbiga föräldrar!)

läs hela artikeln, länk finns här.http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1199869.ab

mycket underhållande.


Det är en sak jag inte fattar med glutenfria saker. måste allting vara så torrt och tråkigt? när jag bakar hemma blir det jättegott men alla kakor i affären är typ grådassiga och torra som gamla skeppsskorpor. vet ni inte vad smör och kakao är för nåt? jag får nog ta och skicka en arg "insändare" till dom där företagen, så dom lär sig nåt.


nu ska jag umgås med min sambo och se på Kustbevakarna, han ska ju bli en sån så småningom...


Inga kommentarer: