söndag, november 11, 2007

morgonpromenad med af Geijerstam


Ja då var den här helgen över och imorgon börjar praktiken på Vindängen.


Jag har räknat ut det som så att eftersom att bilen inte har vinterdäck på och det är ju ett självmordsförsök att cykla i det här vädret, så måste jag helt enkelt GÅ till Vindängen imorrn. fattar ni hur nedrans långt det är? Jag ska ju genom hela stan!! Bra motion men klockan sju på morgonen vet jag inte om jag är så pigg på att ta en långpromenad. promenaden till tågstationen brukar räcka för att jag ska piggna till lite.


Jag antar att ni såg lite på Idol i fredags... personligen håller jag med Peter Swartling. Att ta dit en före detta jurymedlem för att bedöma juryn är ju bara så töntigt. Dessutom satt clabbe mellan de där puckade blondinerna och bara mös, medan en del "idoler" inte ens fick ett riktigt utlåtande för att clabbe skulle få tid att snacka, det hanns ju inte med. det tycker jag är löjligt. Jag tycker Idol har ett stort underhållningsvärde och de artister som är med jobbar ju stenhårt för det här. De kan väl i alla fall få respons på sitt arbete så att de vet vad de kämpar för. Usch för Clabbe och blondinerna!


Har varit på kalas i helgen, ute i göteve hos mormor och morfar. Dom är väl för mysiga. Morfar m¨år ju lite bättre nu men det var ju ett antal gånger man fick väcka honom när han låg och sov på soffan, mygubben. =) Mormor fick i alla fall lite blommor och choklad, även om hon insisterade på att jag inte fick köpa present. men nåt ska hon väl ha för allt slit med bak och matlagning. det är hon värd den gamla gumman =)


Nu ska jag förbereda mig lite inför morgondagen, kan bli lite spännande det här. =) we´ll see, we´ll see...


ta hand om er där ute!

Inga kommentarer: