söndag, oktober 28, 2007

40 days and 40 nights


Dagen idag har varit ganska lugnt, har sett en del på PrisonBreak och jag får väl hålla med allmänheten, det är en bra serie. =)


Har tvättat och bakat bröd idag också, det är ju alltid bra även om det är tråkigt.


Jag har också ingått ett avtal med mig själv om att fasta från godis i 40 dagar och 40 nätter, precis som Ellen och Martin. men jag får inte äta kakor, bara popcorn och nötter. och då inga chokladtäckta nötter utan vanliga jäkla nötter. =) Detta startar imorgon och vi får väl se om jag överlever. Har nämligen kommit på att jag är extremt sockerberoende så jag borde verkligen sluta.


Imorgon ska jag försöka göra kompletteringen på förra inlämningsarbetet så att jag kan börja med det andra sen. Som tur är så är det andra några sidor kortare än det första.


aja, nu ska jag pyssla med annat, kram på er!

Inga kommentarer: