fredag, februari 22, 2008

Nu hamnar du på min Fi fan-lista!


Ja den lilla repliken står en liten flicka på 6 år för. Hon har sitt lilla temperament om jag har fattat det hela rätt, och så även en Fi fan-lista! =) tycker den är klockren.

Idag har jag och John varit tillsammans i 5 år och det känns mucho bra. Vi hade ju tänkt ta en promenad i solsken, äta gott och dricka fint vin på kvällen men vi får nog skippa det första för det är halv storm ute och regnet öser ner. wiee vad roligt.

Har ju även haft redovisning idag i skolan men opponering och det gick jättebra faktiskt. Skönt att ha det gjort. Nu börjar ju nya kursen också, Kulturmöten, tror det kommer bli jätteintressant. I helgen ska jag annars bara slappa lite. I alla fall imorrn. På söndag blir det nog lite städning och tvättning. men det är rätt lugnt .=) ha det gott nu folk, nu ska jag gå och pussa lite på min sambo. =P

PS! missa för guds skull inte Karl-Petter som Johnny i dirty dancing ikväll. tror han kommer vara mycket underhållande!

Inga kommentarer: