måndag, februari 04, 2008

Lösa fötter och sommarjobb

jaha, vad har hänt sen sist?
Jag och Elin var ju på Footloose och det var lika bra som förra gången, och tåget var försenat på vägen hem, precis som förra gången. Konstigt, varje gång jag åker till Göteborg så är det snöstorm. Skulle inte förvåna mig om det snöar om jag åker dit i juli också.

Jag ska snart till tandläkaren och jag bävar inför det. Tror jag kommer ha hål och hål innebär att jag kommer bli pank. Så pank en fattig student kan bli. Känns som att allting kostar pengar nu för tiden. Jag måste till tandläkaren och jag måste skaffa linser, det är räkningar som ska betalas och böcker som ska köpas. Allting känns lite tungt just nu på den fronten.

Har fått sommarjobb i alla fall, allt är klappat och klart för en sommar med nattpatrullen. Så se upp alla småmänniskor, i sommar kör jag omkring och håller utkik! ja, alltså jag ska väl egentligen inte göra det eftersom att jag ska hem till gamla människor, men är man ändå ute så kanske man tar ett strög.

I helgen blir det en himla massa kalas, eller ja, två stycken och så ska jag jobba också. blir inte mycket "ledigt" i helgen med andra ord. Men det får man väl ta.

Nej nu ska jag dra mig till sängen, har tenta imorrn så det är väl bäst att vara utvilad.
tjingeling!

Inga kommentarer: