lördag, februari 16, 2008

nya skor och nya bekanta

ja vad har hänt sen sist då? igår hade jag föreläsning till sisådär halv tolv och det var bra föreläsning dessutom. Råkade bli lite bråk men det är sånt som händer tydligen. finns ju en viss människa i gruppen som jag bara inte klarar av. nämner inga namn men jag har ju ganska svårt för att tro att människan läser min blogg. med tanke på att hennes argument om att lärare inte ska blogga för att de ska vara bra förebilder. vi ska inte heller dricka, använda facebook eller ha tatueringar. Jag kommer bli en kass lärare. men som Linda sa, hur många femåringar sitter och söker på bloggar och det är ju faktiskt 18-årsgräns på facebook. IN YOUR FACE! säger jag då. =P

Sen var det hem för lite shopping på stan, hittade en skjorta, två tröjor och två par skor, allt under 1000-lappen! tycker faktiskt att det var ganska bra gjort.



Sen åkte jag och John till Elin för att ha lite födelsedagsparty. Presenten verkade glatt mottagen och festen blev ju kanon. So was I. Men det var skitkul och efter en sväng på O´Learys tog jag och John svängen förbi Sibylla, John attackerare flickor i vita tröjor och sen mötte vi upp elin och ivar utanför trapphusdörrn. In för värme och en bra stund med madrasspumpning. Grannen ovanför uppskattade inte dunkandet av pumpen. då kom elins elaka leende fram, ni vet det där som säger " nu jävlar ska ni få igen!" och så blev det. Med kebabrulle och vatten i händerna ställde sig elin om och om igen på pumpen. =) otroligt trevlig kväll med många nya bekanta.

Nu är jag trött så trött och känner mig allmänt sjuk så jag ska bara gå och lägga mig. ha det gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄLSKAR DETTA INLÄGG! Tycker även att du träffa rätt bra me citatet: "Sen åkte jag och John till Elin för att ha lite födelsedagsparty. Presenten verkade glatt mottagen och festen blev ju kanon. So was I." Klockrent! :D Kramar