tisdag, februari 12, 2008

hoppas på en pojk, då slipper han mensvärk...

ok. Det vissa saker jag hatar. Bland topp 10 finns mensvärk. Det förstör så jäkla mycket. Igår var jag helt slut i kroppen och knoppen, jag och John var ute och gick på kvällen men när vi kom sisådär halvvägs hem så ville inte mina höfter vara med längre. Jag fick böja mig ner lite då och då för att låsa upp dem så att säga. När vi kom hem kom John på att man kanske kan smörja in höfterna med voltaren,( jag var nämligen redan fullproppad med tabletter, tanken på en stor grogg var inte långt borta nu) och tro det eller ej men det funka. "varför behandla hela kroppen, när du vet var du har ont?". kan väl på sätt och vis hålla med.

Vad har hänt det senaste då? jo i helgen har jag jobbat och sen var det kalas x 2. Fick ju reda på att kusin Christian och Lotta ska införskaffa en bebis till sommaren. tror det blir världens sötaste bebis. Good looks from both sides liksom. Den kommer ju tyvärr bli helt förstörd redan första veckorna med tanke på faderns humor. =P

I helgen som kommer blir det party hos elin i Jönköping. Det kan bli trångt på natten men jag och John får ju i alla fall bäddsoffan, så jag klagar inte. en bland de skönaste sofforna jag vet faktiskt. sen är det jobb igen mellan lördag och söndag. Men jag klagar inte, inte när man tjänar så fina stålar som jag gör. =)

Seminarier nu i veckan och grupparbete. Jag tror det blir kanon vårat arbete. Barnkonventionen. Nu jäklar ska barnen få veta vilka rättigheter dom har. Vi ska tydligen träffa en klass med en kille som är blind. Det blir lite av en utmaning men det är ju bara kul. Ja inte att han är blind alltså men att få en utmaning.

ha det gott, kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA, till mitt försvar kan ja ju säga att ja inte va riktigt dålig förrän på lördanatt..Och sönda ska vi inte ens prata om...Men att de nu känns bättre. =D Fast så här i efterhand så va de nog bra att vi inte umgicks, hade nog vare en smitthärd som hette duga. Vi ses och hörs!