torsdag, januari 24, 2008

rockbjörnar och miljöteater


Jo men så blev det en rockbjörn till favoriten Måns Zelmerlöw. Det är synd att han gör fel sorts musik annars skulle han vara en jättestjärna på min himmel. Han är i alla fall grym som musikalstjärna och enligt mig så är man som bäst musikaliskt i en musikal, då måste man liksom kunna sjunga, spela och dansa samtidigt. Ingen playback här inte.


Imorgon blir det lite småskolk. Känner inte för att stanna kvar i skolan till halv fem för att se några högstadieelever spela upp lite miljöteater. Nej då åker jag hellre hem och pluggar på tentan. honestly.


I helgen blir det plugg och jobb. Nästa helg blir det plugg och jobb. Sen blir det tenta osv.

MEN, på torsdagen åker jag ju som sagt på footloose. fredagen den 8 februari drar jag och elin en sväng till Gekås. Aldrig fel att få shoppa lite. =)


har bara en fråga innan jag slutar, vem faen är Juanes?

Inga kommentarer: