onsdag, januari 09, 2008

liten onödig update...

Det nya året får man väl säga har börjat i promenadernas tecken. Jag och John är ute och spatserar i stort sett varenda dag och det är faktiskt väldigt skönt. Vi försöker ju bli lite nyttiga och det går nog bättre för John än vad det gör för mig.
Om ca en vecka börjar den nya kursen. Jag vet inte riktigt om jag ser fram emot det eller inte. Global miljö är väl inte riktigt min grej om man ska vara ärlig. Och det ska man ju.

Fortfarande på jakt efter lägenhet men vi har förhoppningsvis hittat en vi vill ha. Får antagligen komma och kolla på den imorgon, torsdag. Hoppas hoppas hoppas att den är så bra som vi tror. Egen tvättstuga säger liksom en hel del. =)

Nej nu ska man väl gå och göra nåt vettigt, även om jag inte är ett dugg sugen på det. kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej!!
Ja, jag skolla lite på de där almenackorna, men köte ju en precis i höstas såå ^^
Hur går det i skolan åså då?? :)
Kraam!