onsdag, januari 23, 2008



idag är jag uppriktigt ledsen. En stjärna på himlen har slocknat och jag trodde inte att jag skulle bli så berörd. Heath Ledger har gått bort och jag mår pyskiskt illa pga av det. Jag trodde att han skulle bli nästa stora stjärna i Hollywood och jag tycker att han är/var fenomenal. Men nu blir det inget mer med det. tycker det är fruktansvärt.


Nu har jag ju inte skrivit på länge men en ny kurs har börjat. Globala miljöfrågor. Känns väl sådär, mycket nytt som man inte är ett dugg insatt i. Men det löser sig nog.


Kommer jobba en del helger framöver också, känns bra med lite extra pengar till den nya lägenheten. Kommer ju att 1 maj flytta tillbaka till rätt sida järnvägen igen, det har ju visat sig att den här sidan är så dålig som jag misstänkte från början. Synd bara att sambon är från fel sida, den är ju inte lika lätt att ändra eller byta ut. =P


Jag och Elin ska på Footloose nästa torsdag. Ja jag vet att jag har varit på den en gång förut, men är något bra så är det värt att se igen. Och Footloose är verkligen grymt bra, trots dåliga recensioner. Och nej, jag går inte dit för Måns Zelmerlöw, he´s just a bonus. =P


Nu ska jag och John ha mys-onsdag med pizza och film. Blir inte så mysigt när jag jobbar i helgen. Ska se Evan den allsmäktige, vi får väl se om den är nåt att ha.


Har även råkat ut för ett konstigt fenomen, jag känner mig gråtfärdig i tid och otid, någon annan som råkat ut för detta? händer ibland vid jäkligt olämpliga tillfällen.


anyways, ta hand om er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Malin, de kallas hormonrubbning, fullt normalt men de känns som om man håll på bli tokig...i know the feeling. Är nån elak vill man grina, är nån snäll vill man grina och äre nån som inte fatta vill man grina. Så äre. Hade även årets bästa föreläsare idag. Han va psykolog me en brutal skopa humor! "Vill man mysa till på fredakväll måste man börja samla poäng redan på måndamorron grabbar!" HAHA ha ett gäng andra roliga citat som vi kan dra sen. Sov gott! Kram