lördag, oktober 27, 2007

Stockholm inplanerat


yes! 15-16 december åker jag till Anna i Stockholm. ska bli väldigt kul att äntligen hälsa på henne. =) Jag ser även fram emot Jul på skansen, och Anna, bör förvarna dej om min förkärlek till stora akvarium så jag kanske tvingar med dig dit också. =)


Idag har det varit rätt lugnt. Är ju totalt fast i min bok så jag läser och läser och läser...Har gjort cornflakeskakor som jag tänkte mumsa lite på ikväll. Sambon min är ju i Göteborg och ser PÅ Deluxe. Själv fattar jag inte det roliga men det är det tydligen vissa som gör.


Tog en promenad hem till familjen förut och det blev en kamp mellan blondinerna och rödtottarna på "vem vill bli miljonär?" tyvärr gick det inte så bra för det röda laget, gaeliskans Mac betyder tydligen son och inte från. men aja, man lärde sig ju nåt nytt i alla fall. =)


har tvättat hela dagen idag och det är även vad jag har att se fram emot imorgon..suck.

nu ska jag fortsätta med min läsning!

Inga kommentarer: