torsdag, oktober 25, 2007

party på akademien

Hejhej!

Igår hade jag en sån där toppendag. Efter skolan drog jag hem till Elin för en lätt lunch. Efter en stunds väntan på hennes nya matta( som för övrigt var skitsnygg) tog vi en tur på stan. Jag var rätt pank men jag hade ändå råd med en fin sjal/halsduk på Åhlens. Turkos börjar växa på mig igen, jag är typ besatt av kombinationen turkos och brun. I just love it.


Efter en långpromenad på stan och hem började vi göra oss iordning för utgång på kvällen, åt god mat och drack gott vin. vad hette det nu igen Elin? vill veta innan nästa systemetbesök.

Kvällen började kanon och ja jag får väl erkänna det själv, jag gjorde bort mig lite. Det blev lite snabbt iväg och jag glömde alla kort som säger att Malin faktiskt är Malin. Men vi tog oss hem igen och hann med bussen tillbaka. Väl där fick vi se Sahara hotnights spela. Eller ja, jag såg väl inte allt för mycket utan fick mest försvara mig från ölduschar. Fick dock två fina rakt på huvudet så det rann om mig. men men, shit happens when you party naked. Dom spelade i alla all de bästa låtarna, bland annat who do you dance for och cheek to cheek. Lärde känna ett par holländare och en kille som vi listade ut var gay de första 20 sekunderna. " oh jag bara älskar den här låten, det är den bästa som gjorts!" utbrast han i början av en cheesy schlagerlåt...


Hemgång och stupade rakt ner på elins soffa. wunderschön... Upp tidigt för att komma med tåget och sen iväg på utvecklingsamtal på Vindängen. rätt intressant faktiskt.


Nu ska jag få äta ägg för första gången på ett halvår och jag måste säga att jag har verkligen saknat ägg. trodde inte att det gick att sakna så mycket men oj vad det ska bli gott!!


kram på er, vi hörs och ses!


Inga kommentarer: