söndag, juni 29, 2008

My head keeps spinning around

Jag är vid ett vägskäl i mitt liv. Det är knappt jag förstår vad som händer men imorgon får jag nyckeln till min nya alldeles egna lägenhet. Mina tankar snurrar runt och jag vet inte om jag är glad eller ledsen. Kan säkert ha att göra med bakfylla och pms men just nu känns livet lite extra tungt.

igår blev det lite spontan utgång med Lisa, Lovisa och Malin. det var kul att träffa tjejerna igen. Anna-karin och Anna var ju där ett tag också.

I fredags åt jag lunch med Ilma på wokstugan och vi hann väl precis in på Hemtex efter det när regnar betsämde sig för att komma. Hittade mina fina glas som jag spanat på länge, nu till halva priset. KAP! Så nu får ni komma hem till mig och dricka saft för det är verkligen riktiga saftglas.

I veckan som kommer bli det flytt och jobb, hoppas kunna flytta in nästa helg.

ha det så gott! kram på er

Inga kommentarer: