fredag, november 14, 2008

What a wonderful weird day...

Ja vilken dag det har varit. Vilket dygn kanske man ska säga. Ska försöka ta det här i kronologisk ordning.

Det började förra natten då jag drömde att jag hade en lös tand. Ni vet sådär man hade i sexårsåldern så man inte kunde sluta vicka på den men ändå inte dra ut den. Jag har kanske så ont om pengar så jag behöver the toothfairy men hon dök inte upp och när jag vaknade satt tanden på sin plats. dock har jag haft ont i den hela dagen så nåt har jag väl pysslat med i natt.

jag gick upp och fick tag på Kicki. Vi skulle jobbat med våran photostory hemma hos mig men jag insåg att det blev skitdälig inspelning på min dator så vi får ta det i skolan istället. Jag åt lite frukost och sådär och vid tolv började jag och ellen måla min vägg i brunt. Den väggen bakom tv:n. det blev asbra kan jag ju tillägga. tack syrran. Vid halv två ringde de från ranliden och gav mig lite jobb för natten. Jag fick raskt plogga undan efter målningen för att sedan sova. och nu sitter jag här, klockan är tio i fyra och mina ögon håller på att ploppa ut ur hålorna.
men det ordnar sig, det gör det alltid.

Inga kommentarer: