tisdag, november 04, 2008

the first cut is the deepest...

Jag utan tänderna...
Emelie och Linda så hmm.. vackra så. =P
Helgen har varit händelserik, både fysiskt och psykiskt. Jag har insett saker om mitt liv som var nyttiga att inse, även om de inte får mig att må bättre just nu. men bättre sent än aldrig eller hur är det man säger?

halloweenfesten hade varit kanon om det inte varit för polisen, men det är sånt som händer. apparantly. Med Alla helgona helgen kom dimman och den har inte försvunnit än. Det är så fuktigt ute så håret blir alldeles blött när man varit ute och promenerat. veckan i säg består av redovisning idag som gick bra, även om vi råkade gå över tiden en hel del... Ellen ska hjälpa mig med en teknikuppgift imorrn och jag ska simma med Linda, på torsdag ska jag lämna blod och på fredag ska jag stanna kvar i Jönköping för att umgås lite med Elin. Ska bli skoj för nu har jag inte umgåtts ordentligt med tösabiten sen Ullared och det var ju ages ago.

Sophie Zelmanis nya cd är mys.

Inga kommentarer: