lördag, november 08, 2008

jag har blivit utmanad av...

... Sophia och precis som hon är jag inte överförtjust i såna här kedjegrejer men jag får väl göra det i alla fall!

Regler:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har två sneda stortår men den ena är sned för att min tjocka gympalärare på högstadiet trampade på den så den gick av.
2."Mitt nya liv" börjar ungefär varannan månad och jag vet att alla himlar med ögonen åt mig varje gång, men jag menar det inneligt varenda gång jag säger det.
3. Min snooze består varje morgon av att jag tänder lampan och stirrar in i väggen i några minuter, i väntan på att kroppen ska förstå att den ska röra på sig.
4. Jag har en förkärlek till romantiska komedier med snygga killar i. Råkar det vara en musikal är det bara en bonus.
5. Jag lever i organiserat kaos.
6. Jag tycker om ca 85% av min personlighet, resten vill jag ändra på, oftast mina ovanor.
7. Jag har aldrig rökt,snusat eller snortat någonting i hela mitt liv, inte ens vattenpipa.

Jag tror att Jessica, Elin, Richard och kanske Elin kommer anta min utmaning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heej Malin! :)