lördag, april 19, 2008

I dont know what you do but you do it well, I´m under your spell

Ja då var det lördag och veckan har bara flugit förbi. Sitter just nu på Ranliden och det är dött här. Har inte larmat på över tre timmar och det börjar bli rätt långtråkigt. Skulle varit med Elin igår kväll men när dom ringde kunde jag verkligen inte säga nej. Säger man nej kan det hända att dom slutar ringa till slut och det får liksom inte hända. Fick två nätter så jag har hela helgen utstakad för mig. Imorrn ska jag hem till mor och far för att fira fars födelsedag. och min dessutom, men nu var det ju en hel vecka sen jag fyllde år så vi kör nåt sorts halvfirande för min del. =)

Söndag ska jag bara ta det enchilada, slappa och se på lite film kanske. På måndag börjar praktiken på Dotorp och det ska bli riktigt skönt att komma till verkligheten ett tag. Hoppas bara att jag får umgås lite med specialpedagogen, det är ju ändå specialpedagogik vi läser. Lider med my fellow students som fick det struligt med praktikplatsen, jag hoppas verkligen att det har ordnat upp sig nu.

Jag funderar på att se på En natt på museét nu, Jenny hade med sig den, utbudet på ettan, tvåan och fyran vid den här tiden på dygnet är ju rätt så begränsat. Jo just det, vi har ju numera tv4 plus, gamlingarna måste ju få se på bingolotto. Tyckte dom kunde slå på stort och skaffa basutbudet typ trean och femman men nej, det bli för dyrt för kommunen. såklart.

Kan förresten rekommendera Duffys album, alla har väl hört låten Mercy, men albumet är faktiskt grymt skönt att lyssna på. så check it out will you?

Ska nog ta en svängom på bygget och se till så allt står rätt till, lite väl tyst nu... Om inte annat så kan jag behöva sträcka lite på benen. kram på er, ha en bra helg!

Inga kommentarer: