lördag, april 12, 2008

Happy birthday to me

Ja då var man 22 då. John frågade mig hur det känns. Känns väl inte sådär jättespeciellt. Tror det är för att hela det här året har jag känt mig som 22, jag har tänkt mig själv som 22. Så nu när dagen faktiskt är här så är det inte så märkvärdigt. =)

Jag måste bara säga att jag älskar min pojkvän och Anna gumman som konspirerade så fint mot mig och såg till att jag får gå på Where the action is. I just love them! =) Tycker om alla mina vänner, alltså det är inte det men dom är så supergulliga dom här två som ser till att det här händer! =) kan ju skicka ett tack till alla som hört av sig med grattissms, och andra meddelanden. =)

Nu, alldeles strax ska jag iväg till mor och far för att grattas där av familjen inkl. mormor och morfar och sen ska jag och John mysa ikväll med tacos. Är rätt sugen på att se Spiderman 3 också, fick hem den från Lovefilm.com här i veckan. vi får se vad som händer och fötter.

Jobbade inatt och jag känner mig lite som en död fisk. Huvudet är inte med riktigt och det känns som att matsäcken sitter nånstans där stämbanden brukar befinna sig. Jag mår lite illa alltså, men sen har jag ju faktiskt inte ätit på ett tag heller. Sparar mig till mammas fika. =)

Börjar bli dags att ge sig av, får nog ta och runda av lite. kram på er allihop, går ni ut så klä er varmt för det är SNÖ ute. På min födelsedag, det är helt enkelt inte rätt. puss o hej.

Inga kommentarer: